Deel deze vacature:

Facebook Twitter LinkedIn

Functioneel Beheerder

Bergen op Zoom | Bruynzeel Keukens

Functioneel Beheerder

Heb jij een aantal jaren ervaring als Functioneel Beheerder en wil je graag bijdragen aan het optimaliseren van processen en systemen? En dat alles in een complexe ICT-omgeving? Dan hebben wij de ideale baan voor jou!

Wie zijn wij?
Bruynzeel Keukens staat al meer dan 80 jaren voor ‘de keuken die werkt’. Samen met het label Keller Keukens vormen wij de succesvolle Nederlandse merken bij DKG.  
De keukens worden volledig door ons zelf geproduceerd in onze eigen fabriek in Bergen op Zoom. Dat is het kloppend hart van de organisatie. Vanuit de twee merken ontwikkelen, ontwerpen, verkopen en plaatsen we keukens. Voor particuliere en zakelijke klanten, zowel nationaal als internationaal. En dat doen we niet alleen voor onze eigen merken, we zetten onze kennis over keukens ook in voor het ontwikkelen van diverse private labels.

Wat ga je doen?
Als Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en beheren van nieuwe functionaliteiten in, maar vooral ook rond onze grafische productconfigurator PrimeFact, verschillende web-based verkoop applicaties zoals de Keukenconfigurator, de KeukenPlanner en het CRM-systeem. Je inventariseert verschillende aanvragen en wensen van gebruikers, vertaalt deze verder naar een functioneel ontwerp, zorgt voor realisatie met de ontwikkelaars en je test en beheert de gerealiseerde oplossing.

Je werkt enerzijds aan ontwikkelingen in onze productconfigurator PrimeFact, en anderzijds aan het optimaliseren van interne processen en diensten via interfaces. PrimeFact en Dynamics CRM werken in onze organisatie naadloos samen met SAP. Deze systemen ondersteunen onze verkooporganisaties in het hele proces van verkoop tot aansturing van de fabriek. Met de komst van onze Keukenconfigurator en verschillende web applicaties hebben we een nieuwe weg ingeslagen in de manier van keukens configureren en verkopen.

Er is nog meer:

  • Je inventariseert samen met gebruikers en stakeholders de functionele wensen;
  • Je vertaalt samen met de softwareontwikkelaars gebruikerseisen en wensen naar een functioneel ontwerp;
  • Je zorgt voor het opstellen en beheren van systeemdocumentatie en handleidingen;
  • Je werkt nauw samen in een team van 12 collega’s om tot een goede software oplossing te komen;
  • Je test en beheert de gerealiseerde oplossingen zelf;
  • Je neemt het initiatief tot het verbeteren van onze software-oplossingen en bespreekt dit met de betrokken stakeholders;

Je zal nauw samenwerken met de andere Functioneel Beheerders, Ontwikkelaars, de Projectleider en Informatie Analist. Dat is echter niet het gehele ICT-team, dat bestaat in totaal uit 26 mensen en groeit nog steeds. Voldoende kennis in huis dus om te sparren en van elkaar te leren.

Op dagelijkse basis werk je ook met de Agile/Scrum methodiek.

Wie zoeken wij?
Je hebt de ambitie om processen en systemen te optimaliseren en denkt daarbij ook buiten de standaardoplossingen. Je neemt het voortouw en bent daarbij niet bang om met je voeten in de modder te staan. 

Je bent van nature kritisch en kan vanuit een ICT-optiek verschillende vraagstukken en problematieken aanpakken. Je denkt analytisch en procesmatig en hebt een gezonde dosis doorzettingsvermogen, vindingrijkheid en stressbestendigheid. Bij voorkeur ben je gewend om te werken in een Agile/Scrum omgeving. 

Verder beschik je over;

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige functie als functioneel beheerder;
  • Ervaring met projectmatig werken in een complexe ICT-omgeving;
  • Kennis van ICT werk processen zoals ITIL, BISL en Agile begrippen is een pre;
  • Kennis van principes van configureren;
  • Als je kennis hebt van C#, Webservices XML en SQL is dat mooi meegenomen;
  • Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent dienstverlenend, resultaatgericht en pragmatisch;

Wat bieden wij jou?
Wij geloven in de kracht van onze medewerkers en leggen daardoor veel verantwoordelijkheid bij jou. Daar doen wij graag wat voor terug.

Dit kan je van ons verwachten;

  • Direct een vast dienstverband;
  • Een goed salaris, 12 Atv-dagen en 24 vakantiedagen;
  • Eindejaarsuitkering, winstdelingsuitkering, een prima pensioenregeling en diverse collectieve verzekeringen (denk hierbij aan een auto-, ziektekosten- en inboedelverzekering);
  • Een iPhone;
  • Een laptop; 
  • Een breed aanbod aan (online) opleidingsmogelijkheden zodat jij je kunt blijven ontwikkelen;
  • Een bijdrage aan je sportschool abonnement;

Werken bij Bruynzeel Keukens betekent actief bijdragen aan een duurzame wereld. Wij zijn voorloper op het gebied van duurzaamheid en zijn de enige keukenfabrikant in Europa die CO2-neutrale keukens levert. Onze kennis delen wij niet alleen graag met jou, maar ook met ons internationaal netwerk. Samen komen wij verder.
 
Meer informatie of meteen solliciteren?
Kan jij niet wachten om ons team te komen versterken? Solliciteer vandaag nog via onderstaande sollicitatiebutton.
 
Heb je nog inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Mark Michielsen, Teamleider ICT: 06 8233 0459, voor vragen over de procedure neem je contact op met Joop van der Linden, Manager HR & Opleidingen, nummer: 06-22661371.

 

Solliciteer nu

Waarom kies je voor Bruynzeel Keukens?

Omdat jij durft te investeren in jezelf. Wij willen onze ambities waarmaken en daarom blijven wij onszelf ontwikkelen. Door veel samen te werken, blijven wij in beweging en leren wij van elkaar. Wij bieden jou de voordelen van een grote organisatie, maar blijven klein genoeg voor persoonlijke ontwikkeling.

persoonlijke bedrijfscultuur

doorgroei- mogelijkheden

mogelijkheid om verdiepingsworkshops te volgen

Onze arbeidsvoorwaarden

Jouw ontwikkeling staat bij ons voorop. Daarom geven wij jou de ruimte om jouw eigen paden te bewandelen. Binnen je functie en binnen Bruynzeel Keukens. Daarnaast mag je verwachten dat wij een goed salaris bieden, sterke arbeidsvoorwaarden en een uitstekende bedrijfscultuur.


Lees onze arbeidsvoorwaarden