Deel deze vacature:

Facebook Twitter LinkedIn

ICT Helpdeskmedewerker

Bergen op Zoom | Bruynzeel Keukens

De afdeling ICT binnen DKG Services BV ondersteunt alle vennootschappen op het gebied van ICT. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een:

ICT Helpdeskmedewerker

Wie zijn wij?
Bruynzeel Keukens staat al meer dan 80 jaren voor ‘de keuken die werkt’. Samen met het label Keller Keukens vormen wij de succesvolle Nederlandse merken bij DKG.  
De keukens worden volledig door ons zelf geproduceerd in onze eigen fabriek in Bergen op Zoom. Dat is het kloppend hart van de organisatie. Vanuit de twee merken ontwikkelen, ontwerpen, verkopen en plaatsen we keukens. Voor particuliere en zakelijke klanten, zowel nationaal als internationaal. En dat doen we niet alleen voor onze eigen merken, we zetten onze kennis over keukens ook in voor het ontwikkelen van diverse private labels.

De functie:
Als ICT Helpdeskmedewerker ben je de verbindende schakel tussen de gebruiker en de techniek. Je verleent support aan het vergaande geautomatiseerde productieproces, de winkels en eindgebruikers.

Je hebt controle over de volledige werking van de ICT omgeving en voert de dagelijkse onderhouds- en beheerwerkzaamheden uit om de ICT omgeving optimaal te laten presteren. Als ICT Helpdeskmedewerker zorg je ervoor dat de communicatie richting de gebruikers, de onderliggende procedures en de administratie te allen tijde op orde is.

Je bent onderdeel van een team van 25 enthousiaste medewerkers en je rapporteert aan de Manager ICT.

Wij zoeken:
Een jong professional met een afgeronde relevante MBO opleiding en brede ICT kennis. Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom Windows 10 en Office 365. Je hebt ervaring met het werken via een Terminal Server omgeving (Citrix en/of RDS), je hebt goede kennis van ITIL en hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring op een skilled helpdesk.

Je bent als teamplayer niet bang om je mouwen op te stropen en medewerkers in de fabriek, kantoren of winkels te helpen. Je hebt beslist geen 9 tot 5 mentaliteit. Het is belangrijk in deze functie om prioriteiten te stellen en urgente problemen te onderkennen. Je bent een uitstekende communicator en je kunt empathisch en klantgericht handelen naar zowel interne klanten als externe belanghebbenden.

Jouw profiel:

  • Een afgeronde relevante MBO -opleiding;
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Gedegen kennis van recente Microsoft producten in een zakelijke omgeving (Windows 10, Office 365);
  • Kennis van Active Directory;
  • Ervaring met Citrix en of RDS;
  • Een brede algemene ICT kennis;
  • Ervaring met Topdesk;
  • Kennis van ITIL;
  • Je hebt een gezonde dosis klantgerichtheid en je bent een echte teamspeler.

Wat bieden wij jou?
Wij geloven in de kracht van onze medewerkers en leggen daardoor veel verantwoordelijkheid bij jou. Daar doen wij graag wat voor terug.
Dit kan je van ons verwachten:

  • Een goed salaris, 12 Atv-dagen en 24 vakantiedagen;
  • Eindejaarsuitkering, winstdelingsuitkering, een prima pensioenregeling en diverse collectieve verzekeringen (denk hierbij aan een auto-, ziektekosten- en inboedelverzekering);
  • Een iPhone;
  • Een laptop; 
  • Een breed aanbod aan (online) opleidingsmogelijkheden zodat jij je kunt blijven ontwikkelen;
  • Een bijdrage aan je sportschool abonnement;

Werken bij Bruynzeel Keukens betekent actief bijdragen aan een duurzame wereld. Wij zijn voorloper op het gebied van duurzaamheid en zijn de enige keukenfabrikant in Europa die CO2-neutrale keukens levert. Onze kennis delen wij niet alleen graag met jou, maar ook met ons internationaal netwerk. Samen komen wij verder.

Meer informatie of meteen solliciteren?
Kan jij niet wachten om ons team te komen versterken? Solliciteer vandaag nog via onderstaande sollicitatiebutton.
 
Heb je nog inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Martijn Leenknegt, Manager ICT,mob: 06 – 53277637.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Acquisitie o.b.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Solliciteer nu

Waarom kies je voor Bruynzeel Keukens?

Omdat jij durft te investeren in jezelf. Wij willen onze ambities waarmaken en daarom blijven wij onszelf ontwikkelen. Door veel samen te werken, blijven wij in beweging en leren wij van elkaar. Wij bieden jou de voordelen van een grote organisatie, maar blijven klein genoeg voor persoonlijke ontwikkeling.

persoonlijke bedrijfscultuur

doorgroei- mogelijkheden

mogelijkheid om verdiepingsworkshops te volgen

Onze arbeidsvoorwaarden

Jouw ontwikkeling staat bij ons voorop. Daarom geven wij jou de ruimte om jouw eigen paden te bewandelen. Binnen je functie en binnen Bruynzeel Keukens. Daarnaast mag je verwachten dat wij een goed salaris bieden, sterke arbeidsvoorwaarden en een uitstekende bedrijfscultuur.


Lees onze arbeidsvoorwaarden