Systeembeheerder

Bergen op Zoom | ICT

Zoek jij een baan in een bedrijf met een complexe ICT-infrastructuur? Ga jij een grote mate van verantwoordelijkheid niet uit de weg? En kun jij gemakkelijk jouw weg vinden in een bestaand team met veel kennis? Dan hebben wij de ideale baan voor jou!

Wie zijn wij?
Bruynzeel Keukens staat al meer dan 80 jaren voor ‘de keuken die werkt’. Samen met het label Keller Keukens vormen wij de succesvolle Nederlandse merken bij DKG.  
De keukens worden volledig door ons zelf geproduceerd in onze eigen fabriek in Bergen op Zoom. Dat is het kloppend hart van de organisatie. Vanuit de twee merken ontwikkelen, ontwerpen, verkopen en plaatsen we keukens. Voor particuliere en zakelijke klanten, zowel nationaal als internationaal. En dat doen we niet alleen voor onze eigen merken, we zetten onze kennis over keukens ook in voor het ontwikkelen van diverse private labels.

Wat ga je doen?
Als systeembeheerder ICT bij Bruynzeel Keukens ben je verantwoordelijk voor onze complete ICT-infrastructuur. Door jouw inzet kan zowel de klant thuis als jouw collega’s binnen de kantooromgeving, in onze winkels en in onze fabriek, continu rekenen op een goede ICT-dienstverlening. Samen met je collega's los je niet alleen storingen op, maar breng je advies uit en implementeer je ook nieuwe oplossingen. Jij zorgt ervoor dat onze ICT omgeving voldoet aan de verwachtingen van morgen.

Zo is het hele aankoop- en productieproces van onze keukens geautomatiseerd. Dat maakt ons een van de modernste keukenfabrikanten in Europa.

Er is nog meer:

  • Je ondersteunt onze funtionele collega’s op het gebied van interfacing en bij de inrichting van systemen;
  • Je zorgt voor continuïteit en bedrijfszekerheid van onze fabriek en commerciële organisaties door de optimale inzet van onze ICT-systemen;
  • Je werkt daarbij met VMWare, FortiNet, VEEAM, RDS en ondersteunende applicatie;
  • Je zorgt, door het inzetten van Cloud omgevingen zoals Azure, dat onze commerciële organisaties maximaal ondersteund worden in het realiseren van hun ambities;
  • Daarnaast werken we nu wegens COVID-19 veel vanuit huis en ook daarin speelt ICT een belangrijke rol.

Kortom, jij bent onmisbaar!

Je werkt binnen systeembeheer samen met andere 2 Systeembeheerders, 1 Architect en 4 helpdesk collega’s. Dat is echter niet het gehele ICT-team, dat bestaat in totaal nu uit 22 mensen en groeit nog steeds. Voldoende kennis in huis om te sparren en van elkaar te leren. 

Als Systeembeheerder ICT heb je 1 keer in de 7 weken een consignatiedienst. Die week ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle ICT-vragen buiten kantoortijden die niet kunnen wachten.

Wie zoeken wij?
Jij beschikt over een brede ICT-kennis en bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Daarnaast heb je ervaring met Cloud diensten, Microsoft 365, Sharepoint, Windows Server en VMWare en je hebt eerder gewerkt in een complexe ICT-omgeving.

Je bent een echte teamspeler en altijd bereid om je collega's te helpen. Je staat sterk in je schoenen en kan goed prioriteiten stellen. Communicatief ben je sterk en schakel je net zo gemakkelijk met een collega in de fabriek als met een collega op kantoor of in de winkel. Snel schakelen is jou niet onbekend. Je bent leergierig en hebt vertrouwen in de expertise van jouw collega's.

Verder beschik jij over:

  • Minimaal 5 jaar ervaring met complexe ICT-omgevingen wat betreft infrastructuur;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van ITIL;
  • Ervaring met Topdesk;
  • Een oplossingsgerichte en klantgerichte houding;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • MCSE certificering is een pre;
  • Ervaring met Agile werken is zeker een pluspunt.

Wat bieden wij jou?
Wij geloven in de kracht van onze medewerkers en leggen daardoor veel verantwoordelijkheid bij jou. Daar doen wij graag wat voor terug.

Dit kan je van ons verwachten:

  • Direct een vast dienstverband;
  • Een goed salaris, 12 Atv-dagen en 24 vakantiedagen;
  • Eindejaarsuitkering, winstdelingsuitkering, een prima pensioenregeling en diverse collectieve verzekeringen (denk hierbij aan een auto-, ziektekosten- en inboedelverzekering);
  • Een iPhone;
  • Een laptop;
  • Een breed aanbod aan (online) opleidingsmogelijkheden zodat jij je kunt blijven ontwikkelen;
  • Een bijdrage aan je sportschool abonnement.

Werken bij Bruynzeel Keukens betekent actief bijdragen aan een duurzame wereld. Wij zijn voorloper op het gebied van duurzaamheid en zijn de enige keukenfabrikant in Europa die CO2-neutrale keukens levert. Onze kennis delen wij niet alleen graag met jou, maar ook met ons internationaal netwerk. Samen komen wij verder.
 
Meer informatie of meteen solliciteren?
Kan jij niet wachten om ons team te komen versterken? Solliciteer vandaag nog via onderstaande sollicitatiebutton. Benieuwd naar waar onze ICTers mee bezig zijn? klik op https://werkenbij.bruynzeelkeukens.nl/ict/

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Debra de Vries, recruiter op nummer 06-42456485.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!

 

Solliciteer nu

Waarom kies je voor Bruynzeel Keukens?

Omdat jij durft te investeren in jezelf. Wij willen onze ambities waarmaken en daarom blijven wij onszelf ontwikkelen. Door veel samen te werken, blijven wij in beweging en leren wij van elkaar. Wij bieden jou de voordelen van een grote organisatie, maar blijven klein genoeg voor persoonlijke ontwikkeling.

persoonlijke bedrijfscultuur

doorgroei- mogelijkheden

mogelijkheid om verdiepingsworkshops te volgen

Onze arbeidsvoorwaarden

Jouw ontwikkeling staat bij ons voorop. Daarom geven wij jou de ruimte om jouw eigen paden te bewandelen. Binnen je functie en binnen Bruynzeel Keukens. Daarnaast mag je verwachten dat wij een goed salaris bieden, sterke arbeidsvoorwaarden en een uitstekende bedrijfscultuur.


Lees onze arbeidsvoorwaarden